Anttila Salo
 |
| 60v kyltit herättävät huomion. Viikatut paidat ei ole myyvät. |
 |
| Syysvärejä on runsaasti, mutta asettelun kokonaisuudesta tulee tunkkainen vaikutelma. |
 |
Ykköspöytä on selkeä ja huomion herättävä
|
Salon Anttilan yleisilme runsas, mutta valiettavasti sotkuinen. Monet osastot tuntuvat keskeneräisiltä. Plussaa antaisin Anttilan monipuolisesta tarjonnasta ja edullisista hinnoista. Myyjiä on riittävästi, ja liike seuraa hyvin vuodenaikojen ja juhlien sesonkeja.
Kuisma
 |
| Sisustustavarapuoli on houkutteleva, ja näyttää milenkiintoiselta |
 |
Ykköspöytä on liian runsas, ja osa tavaroista roikkui ulkopuolella epämääräisesti. Huomiota herättävä.
|
 |
Lastentavara puoli on selkeä, iso, ja monipuolinen
|
Kuisman visuaalinen ilme on runsas, monipuolinen ja mielenkiintoinen. Se on myös perheystävällinen, sillä jokaiselle perheenjäsenelle on jotakin. Pienehköön liiketilaan on saatu monipuolisia osastoita. Löytyy säilytyslaatikoita, muovipintoja, tekokasveja ja sisustustavaroita, sekä lasten tavaroita.
The Body Shop
 |
| Tuotteiden ulkoasu ja asettelu on houkutteleva |
 |
| Väriasu on selkeä ja naisellinen |
The Body Shop myymälät ovat visuaaliselta ulkonäöltään myyviä ja houkuttelevia kaikessa yksinkertaisuudessaan. Siisti ja selkeä asettelu luo tasokkaan tunnelman, ja tuotteiden huumaava tuoksu saa veden kielelle. Ekologisuus näkyy info-kylteissä, ja luonnonläheisyys tulee esiin puu-elementeissä. Vaikka tuotteita on paljon pienessä tilassa, selkeät linjat tuovat avaruutta ja mielenkiintoa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti