keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Kolmen erilaisen liikkeen visuualinen ilme

Anttila Salo
60v kyltit herättävät huomion. Viikatut paidat ei ole myyvät.
Syysvärejä on runsaasti, mutta asettelun kokonaisuudesta tulee tunkkainen vaikutelma.
Ykköspöytä on selkeä ja huomion herättävä

 
 
Salon Anttilan yleisilme runsas, mutta valiettavasti sotkuinen. Monet osastot tuntuvat  keskeneräisiltä. Plussaa antaisin Anttilan monipuolisesta tarjonnasta ja edullisista hinnoista. Myyjiä on riittävästi, ja liike seuraa hyvin vuodenaikojen ja juhlien sesonkeja.


                              Kuisma

Sisustustavarapuoli on houkutteleva, ja näyttää milenkiintoiselta
Ykköspöytä on liian runsas, ja osa tavaroista roikkui ulkopuolella epämääräisesti. Huomiota herättävä.


 
Lastentavara puoli on selkeä, iso, ja monipuolinen
 
 Kuisman visuaalinen ilme on runsas, monipuolinen ja mielenkiintoinen. Se on myös perheystävällinen, sillä jokaiselle perheenjäsenelle on jotakin. Pienehköön liiketilaan on saatu monipuolisia osastoita. Löytyy säilytyslaatikoita, muovipintoja, tekokasveja ja sisustustavaroita, sekä lasten tavaroita. 


                         The Body Shop




Tuotteiden ulkoasu ja asettelu on houkutteleva
Väriasu on selkeä ja naisellinen
              The Body Shop myymälät ovat visuaaliselta ulkonäöltään myyviä ja houkuttelevia kaikessa yksinkertaisuudessaan. Siisti ja selkeä asettelu luo tasokkaan tunnelman, ja tuotteiden huumaava tuoksu saa veden kielelle. Ekologisuus näkyy info-kylteissä, ja luonnonläheisyys tulee esiin puu-elementeissä. Vaikka tuotteita on paljon pienessä tilassa, selkeät linjat tuovat avaruutta ja mielenkiintoa.                              

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti